El Español
Vivir
|
Música

Brönnimann se compromete a llegar a toda la sociedad como director de la Real Filharmonía

El director suizo tendrá su primer concierto con el conjunto artístico en junio de 2023
Presentación del nuevo director de la Real Filharmonía de Galicia
Real Filharmonía de Galicia
Presentación del nuevo director de la Real Filharmonía de Galicia

Baldur Brönnimann ha sido presentado este martes como el nuevo director titular y artístico de la Real Filharmonía de Galicia, en un acto en el Museo do Pobo Galego. A partir de enero, el suizo cogerá las riendas del conjunto musical y de la Escola de Altos Estudos Musicais.

Durante la presentación estuvieron presentes el presidente del Consorcio de Santiago y alcalde de la ciudad, Xosé Sánchez Bugallo, la gerente del Consorcio, Belén Hernández, y la directora técnica de la real Filharmonía, Sabel García Fonte.

El director suizo señaló que el nombramiento supone un "desafío ilusionante" coger las riendas de una orquesta con tanta historia. "Teño moita ilusión polo proxecto, xa que coñecín a orquestra traballando e sei como funciona", comenzó.

Entre las prioridades del nuevo director está mantener la excelencia artística de la orquesta y crear una mayor relación entre el púbico y el conjunto. "Iso implica a forma na que te presentas, os programas que fas, cando tocas, etc. O contacto coa sociedade para min é moi importante", explicó, "A orquestra é un servizo público e temos que chegar a toda a sociedade, facendo o esforzo en captar ese público que aínda non nos coñece ou non ten acceso á música clásica. Temos que fomentar profundamente ese diálogo coa cidadanía".

Brönnimann quiso también incidir en la importancia de la formación de los músicos para poder continuar con el talento en la filarmónica. "A Escola de Altos Estudos Musicais é un dos activos máis grandes desta orquestra. A formación é unha tarefa moi importante para unha institución como a Real Filharmonía e síntome moi afortunado de poder implicarme con isto".

Por su parte, el regidor compostelano quiso mostrar su confianza ante el nuevo dirigente. "A Real Filharmonía tivo na súa historia catro directores, o que indica que non foi unha orquestra de grandes
mudanzas. A elección de cada director respondeu ás necesidades de cada momento
", señaló el alcalde.

Bugallo también destacó que el objetivo de "construír unha orquestra do século XXI", fue una de las razones por las que se ha escogido a Brönnimann. "Queremos que esta orquestra non sexa só dunha elite, senón que o conxunto da sociedade e da cidadanía vexa coma un reflexo da súa actividade cultural".

La gerente del Consorcio, Belén Hernández, resaltó durante su intervención que el director suizo es la pieza perfecta para la estrategia a seguir durante estos años. Por ello, explicó se escogió el Museo do Pobo Galego, para la presentación.

"Non podemos quedar ancorados no pasado e temos que ser conscientes da velocidade dos cambios que se producen arredor de nós e buscar as respostas axeitadas a ese reto. Por iso, o lugar escollido para a presentación non é casualidade. Foi unha petición persoal do director, que quería un sitio simbólico que representase a esencia e a tradición conxugada coa modernidade da cidade e de Galicia".

Hernández también agradeció su trabajo a Paul Daniel, el director hasta esta temporada y que ha estado con la orquesta durante los últimos 10 años. "Un mestre que sempre nos acompañará na súa traxectoria", destacó.

Sabela García Fonte, directora técnica de la filarmónica, destacó la renovación que inicia esta nueva etapa y anunció que el primer concierto de Baldur Brönnimann con el conjunto se realizará en junio de 2023.

¡Síguenos en Facebook!
Vivir