El Español
Actualidad
|
Ferrolterra

La Deputación de A Coruña quiere hacerse cargo de 3 baterías en Ferrol, Valdoviño y Ares

Durante la presentación del libro 'La defensa de la costa. Provincia de A Coruña', celebrado en Exponav, se destacó el inicio de un proceso a materializar "no que queda de mandato"
Presentación de la guía en Exponav.
Deputación de A Coruña
Presentación de la guía en Exponav.
Ofrecido por:

Durante la presentación del libro 'La defensa de la costa. Provincia de A Coruña', editado por la Deputación de A Coruña y que se celebró esta mañana en las instalaciones de Exponav en Ferrol, el presidente de la Deputación, Valentín Gonzaléz Formoso, anunció la intención del organismo provincial de hacerse cargo de tres baterías en Ferrol, Valdoviño y Ares "no que queda de mandato".

Esta propuesta se llevaría a cobo, según destacó Formoso, "da man do Ministerio de Defensa, coa Armada e co Concello de Ferrol como motor protagonista".

https://twitter.com/Depucoruna/status/1529048822202122241?s=20&t=Y2cZd1J5ZQ7LWXoItjwJ2Q

Quiso destacar el presidente provincial la importancia de contar con la colaboración del ayuntamiento de A Coruña durante el proceso porque, señaló, "traballando en rede, sacaráselle máis xugo para todos aqueles afeccionados e afeccionadas que hai a nivel mundial e que establecen rutas turísticas que poñen en valor a economía local".

La guía es precisamente "unha homenaxe a aquelas persoas que foron capaces de conseguir o que incluso hoxe, tendo medios, sería difícil". Un "esforzo titánico que merece a pena recoñecer, con moita humildade e sen ter competencias en materia de cultura ante o deixamento de outras administracións".

Con la presentación de la publicación y el anuncio de González Formoso se inicia un proceso de puesta en valor y conservación de estas infraestructuas para "que non caian no esquecemento. "Dentro de 10 anos estaremos moi orgullosos do que hoxe nace aquí", determinó el presidente de la Deputación durante el acto.

¡Síguenos en Facebook!
Actualidad