Uno de los puestos del mercadillo.
Escapades

El mercat d'artesania al costat de la mar ideal per a l'estiu: vestits i complements per 10 euros

Estarà obert des de juliol fins a setembre, amb horari de dilluns a dijous de 10:00 a 00:00 hores, i els caps de setmana fins a la 01:00.

Més informació: El mercat d'antiguitats d'Alacant poc conegut i ideal per a trobar tresors vintage: "Apareixen joietes"

Llegir en Català
Alacant
Publicada

L'estiu a Alacant torna a tindre un dels seus plans imprescindibles a peu de port ideal per a allargar un passeig per la ciutat i acabar en un dels seus llocs més emblemàtics.

Entre l'Esplanada d'Espanya i el Parc de Canalejas, el Port d’Alacant Market, també conegut com Blue Port Market, es consolida com un dels mercats més concorreguts de la temporada estival, combinant compres, passeig marítim i ambient nocturn.

Instal·lat a la Plaça del Port, este mercat a l'aire lliure destaca per les seues inconfusibles casetes de ratlles blaves i blanques, que evoquen una estètica estiuenca i desenfadada.

Al llarg del recorregut, desenes de llocs oferixen des d'artesania local fins a moda assequible amb peces des dels 5 euros, convertint-se en un reclam tant per a turistes com per a residents i amants de l'estil 'hippie' i bohemi.

Un dels seus principals atractius és el preu. No és estrany trobar vestits lleugers, sandàlies, bosses o bijuteria per menys de 10 euros, la qual cosa el convertix en una opció ideal per a renovar l'armari d'estiu sense gastar massa. Junt amb estos productes, també hi ha espai per a articles fets a mà, peces de suro natural, decoració i xicotets regals.

Més enllà de les compres, el Port d’Alacant Market invita a passejar sense pressa al costat de la mar, amb vistes als vaixells i la brisa mediterrània com a teló de fons. Alguns llocs de menjar i beguda completen l'experiència, permetent fer una pausa mentre es recorre el mercat, així com llocs de llepolies i llaminadures.

El mercat romandrà obert durant tota la temporada alta, des de principis de juliol fins a finals de setembre, amb horari ampli de dilluns a dijous de 10:00 a 00:00 hores, i els caps de setmana fins a la 01:00, ideal per a fer una volta per ell després d'un bon sopar en un restaurant de la ciutat.

La seua ubicació cèntrica facilita l'accés a peu des de qualsevol punt del centre, així com en transport públic o vehicle privat.

I és que, en plena campanya estival, este mercat reafirma el seu paper com un dels espais més vius del port d'Alacant, on l'oci, el turisme i el xicotet comerç es donen la mà davant de la mar.

Tant és així, que ja són molts els creadors de contingut i influencers que han pujat a les seues respectives comptes en xarxes socials, vídeos presentant este lloc icònic de la ciutat d'Alacant.