El Español
Actualidad
|
A Coruña

El centro de acogida para víctimas de violencia de género de A Coruña ayudó a 31 mujeres en 2021

La conselleira de Promoción de Emprego e Igualdade, María Jesús Lorenzana, y la alcaldesa de A Coruña, Inés Rey, refrendaron hoy el convenio para garantizar la operatividad de este centro
Inés Rey y María Jesus Lorenzana firman el convenio de colaboración.
Xunta de Galicia
Inés Rey y María Jesus Lorenzana firman el convenio de colaboración.
Ofrecido por:

La conselleira de Promoción de Emprego e Igualdade, María Jesús Lorenzana, y la alcaldesa de A Coruña, Inés Rey, firmaron hoy el convenio para garantizar el mantenimiento del centro de acogida para la atención a mujeres víctimas de violencia de género de A Coruña que el año pasado prestó servicio a 31 mujeres y 21 menores de edad.

Gracias a este marco de colaboración, la Xunta aportará 50.000 euros que garantizarán la operatividad del recurso que, en la actualidad cuenta con 15 plazas y en el que trabajan nueve profesionales. Hoy sirve de refugio a seis mujeres usuarias y tres menores.

"Son persoas que requiren un espazo de protección pola situación de indefensión ou risco causada pola violencia de xénero e que lles garantirá un tratamento integral, que abrangue aspectos psicolóxicos, educativos, sociolaborais e xurídicos", dijo la conselleira.

Lorenzana quiso recordar a Clotilde, la mujer gallega presuntamente asesinada a manos de su marido la semana pasada en Tenerife. "A ela, e a todas as vítimas da violencia de xénero recordámolas hoxe e dicímoslle, unha vez máis, que non están soas, e que a súa disposición hai infinitos recursos para rachar con ese círculo de violencia, como é esta casa de acollida", afirmó.

"A pesar de todos os esforzos económicos e institucionais, de todos os recursos e servizos postos á disposición, de todos os profesionais amplamente formados e de axudas de todo tipo articuladas para as vítimas, moi tristemente aínda non fomos capaces de rematar cos atentados machistas, o maltrato e a agresión a mulleres polo simple feito de selo, nin conseguimos erradicar dunha vez por todas esta lacra que aínda segue a tinguir de loito a nosa sociedade", dijo la conselleira, que destacó la necesidad de "seguir mantendo e dotando de mais apoios a loita contra a violencia de xénero".

Actualidad