La Policia Nacional investiga la violació d'una menor trans de dèsset anys a València després d'intoxicar-la amb droga Alfa
L'agressió sexual es va cometre després que la jove fora intoxicada amb droga Alfa, una substància sintètica amb efectes estimulants.
Més informació: Quatre detinguts per la mort d'un treballador després de caure d'un edifici en construcció a Alzira (València)
La Policia Nacional investiga la violació a València d'una menor trans de dèsset anys després de ser intoxicada amb droga Alfa, per la qual un home ha sigut detingut com a presumpte autor de l'agressió sexual, segons han informat a EL ESPAÑOL fonts d'este cos policial.
Pareix que l'agressió sexual es va cometre després que la jove fora intoxicada amb la substància coneguda com 'Flakka', que té efectes estimulants.
La Unitat de família i atenció a la dona (UFAM) de la Prefectura Superior de Policia de València s'ha fet càrrec de la investigació, ocorreguda després que la víctima i el seu presumpte agressor tingueren un contacte previ.
Després d'un reconeixement fotogràfic la jove va reconéixer l'autor, que va ser detingut divendres passat i posat a disposició judicial un dia després, han indicat a este diari les fonts policials.
L'informació, avançada pel diari Levante-EMV, indica que, segons va relatar la jove, va conéixer l'agressor la nit de Sant Joan a la platja, amb qui va començar a intimar.
En confessar ella que era trans i que encara no havia completat la transició de sexe, per tant, conservava els òrgans sexuals masculins, la va rebutjar bruscament.
Hores després, cap a les dos de la vesprada del 25 de juny, i després d'haver fet comentaris alusius al seu estat depressiu en el seu perfil d'Instagram, l'ara detingut li va demanar que el seguira en l'aplicació.
Van acabar entaulant una conversa en què l'home es va oferir a donar-li suport emocional i li va indicar una adreça a la qual acudir.
L'adolescent va accedir. Una vegada en el pis, on hi havia un altre home, el seu amfitrió li va oferir una beguda.
Poc després, segons indica el diari, va començar a suar, tindre palpitacions, notar el cor desbocat i sentir-se marejada, amb dificultat per a respirar i a perdre la noció de la realitat.
L'estrany la va portar a l'habitació, on va despertar amb els mateixos símptomes i completament nua.
Després de telefonar a un amic per demanar ajuda va anar a l'hospital amb sa mare, on després de prendre-li una mostra d'orina va donar positiu a la droga flakka.