Ferran Torres en El Hormiguero.
Esports

Ferran Torres, 26 anys: "Porte quasi un mes fora, tenia ganes d'un bon pernil i una truita, d'una bona espanyolada"

El futbolista va aprofitar la seua estada a Espanya per passar-se per 'El Hormiguero', on va repassar el gol del Mundial fins al seu recent fitxatge pel PSG.

Més informació: València proposa els futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

Llegir en Català
València
Publicada

Ferran Torres continua donant de què parlar, i no és per a menys. Des que va marcar el gol més important de la seua carrera -que va donar la segona estrella a Espanya en el Mundial 2026- fins al seu recent fitxatge pel Paris Saint-Germain, la seua vida ha donat un gir radical.

No és fàcil pausar la marxa enmig d'una mudança o l'adaptació a un nou equip, però ara que ha aterrat a Espanya per jugar quatre partits de la Lliga de les Nacions amb la Selecció ha fet un forat per passar-se per El Hormiguero.

Allí l'esperava Pablo Motos. Junts van repassar els últims mesos del futbolista, mentre la segona part de l'entrevista va virar cap a la seua faceta més personal.

Si alguna cosa troba a faltar d'Espanya és la seua gastronomia. Precisament va confessar en el programa que va anar a sopar a un restaurant espanyol a París: "Porte quasi un mes fora, tenia ganes de el que és unabona espanyolada. Em vaig menjar una truita de creïlles amb ceba, un bon pernil, un bon pisto".

Sobre el seu caràcter en el terreny de joc, considera que fins i tot té "pitjor perdre" jugant a jocs de taula que en un partit. "Controle millor les meues emocions. Amb la meua família i amics tinc excés de confiança, ho pague mal i em toca demanar perdó després", va afirmar.

Pablo Motos també li va preguntar pels seus gossos. "Vas fer plorar molta gent amb el gol i, alhora, en el Mundial ploraven veient el vídeo dels teus gossos", va dir el presentador.

"Ahí m'heu tocat el cor. Ningú et demostrarà el que és la fidelitat més que els gossos", va respondre el jugador.

De fet, per a Ferran ha sigut "una setmana dura a París" i un d'eixos motius ha sigut no poder vore les seues mascotes.

"Jo només volia una cosa. M'era igual la casa i tot, jo només volia vore els gossos abans de vindre'm amb la Selecció. Per motius personals el meu ensinistrador no els va poder portar i per a mi va ser com una punyalada", va contar.

Una altra curiositat "molt graciosa" és que, durant el Mundial, no preguntava als seus pares com estaven: "Jo només demanava vídeos dels meus gossos".

Però, sense dubte, un dels seus grans suports és la seua germana Arantxa.

"És el meu major amor. Som el major amor-odi. Jo crec que això és una demostració que això és el vertader amor. No tot ha de ser bonic; les discussions també formen part d'enfortir l'amor que tu tens cap a una persona", opina el valencià.

A més, es considera una persona "molt sentimental, altament sensible a vegades" perquè empatitza molt.

"M'agradaria que la gent fera això: que siga per amor el que fas. No tot a nivell sentimental, també pel que tu dones per fer alguna cosa", va reflexionar.

A més, va voler incidir que la seua germana és la persona que més li ho ha demostrat: "Ha sacrificat una vida per protegir la meua, treballa per a mi i diu molt d'una germana i d'una persona".

Encara que també va assenyalar que són germans i són prou egocèntrics. Tant, que poden passar dies sense parlar-se "per vore qui té més ego en enviar el primer missatge".

Però el jove de Foios és qui sempre sol demanar perdó abans.

El gol de la victòria

En un altre ordre de coses, Ferran també va dir que no va ser conscient de tots els detalls de la jugada. De fet, va haver de preguntar als seus pares com havia sigut exactament el gol. Des d'eixe moment, indica haver vist la repetició "més de cent vegades".

La estrella del moment també va parlar de com va afrontar les crítiques, del seu entrenador Luis Enrique ara al PSG, i "pare futbolístic", i fins i tot es va comentar el meme viral Oh, Ferran, nascut d'una reacció espontània d'una aficionada durant un partit de la Selecció.

Però al davanter li agrada que el reconeguen pel seu nom, "sense l'Oh davant".