La Xunta de Galicia inauguró el pasado sábado en Santiago de Compostela el primer tramo de la senda ciclista y peatonal entre la estación intermodal y San Caetano. El acto contó con la participación de representantes del Gobierno gallego como el conselleiro de Presidencia, Xustiza e Deportes, Diego Calvo, y la conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, María M. Allegue, entre otras autoridades. No obstante, no hubo representación por parte del gobierno local.
Preguntada al respecto este lunes, la alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, ha acusado a la Xunta de avisar "sen apenas tempo" de los actos institucionales organizados por el Gobierno gallego en Compostela. "Ás veces dá a impresión de que a propia Xunta non quere que vaiamos", ha apuntado Sanmartín.
"Que ás 13:00 horas dun venres chegue un acto para o sábado, todo o mundo ten que comprender que a alcaldesa tiña a súa axenda e os concelleiros tiñan a súa axenda", ha explicado Sanmartín, para quien estas "non son as mellores maneiras".
Con todo, la alcadesa de Santiago ha manifestado que "non hai ningún problema" con la Xunta, aunque ha reconocido que "son bastante frecuentes" las ocasiones en las que informan de sus actos sin apenas tiempo para cambiar las agendas.