El Español
Vivir
|
Música

Xisco Feijóo presenta 'Peixe' este domingo en Santiago con la colaboración de Tanxugueiras

Feijóo presentará 'Peixe',su primer disco el próximo domingo en la Sala Capitol en un concierto en el que participarán Tanxugueiras, con quienes ya había colaborado protagonizando el videoclip de 'Midas'
Imagen del videoclip de 'Midas', de Tanxugueiras, protagonizado por Xisco Feijóo
Rocío Cibes
Imagen del videoclip de 'Midas', de Tanxugueiras, protagonizado por Xisco Feijóo

El músico Xisco Feijóo presentará el próximo domingo 20 de febrero en la Sala Capitol, en Santiago de Compostela, su primer disco, Peixe, con un concierto en el que contará con la colaboración de varios artistas entre los que destacan Tanxugueiras.

"É como vexo o que fun e o que son, incluso como observo o que sentín, do xeito no que o sentín, as pegadas que quedaron e o que hoxe sinto cando percorro as sinais que todo iso ten deixado no meu ser", destaca Feijóo sobre su disco, en el que visita la música tradicional desde una mirada contemporánea.

Francisco Javier Feijoó Álvarez, más conocido como Xisco Feijóo, había colaborado con Tanxugueiras protagonizando el videoclip de Midas, la canción con la que el trío formado por Aida Tarrío y Olaia y Sabela Maneiro inauguró el nuevo sonido que han mostrado desde entonces.

Feijóo estará acompañado por una banda formada por Artur Puga -percusiones, voz y danza tradicionales-, Martiño Malleiro -acordeón, clarinete y voz-, Carlos Quintá -violín, sintetizador, percusiones y voz tradicionales-, Xan Pérez -vientos, percusiones, voz y danza tradicionales-, Xosé Liz -arreglos bouzuki, requinta, mandolina, percusiones y voz tradicionales-, José Manuel Díaz -contrabajo-, Iago Ramilo -saxo soprano barítono y alto, percusiones y voz tradicionales- y Miguel Fraile, con las guitarras española y eléctrica.

Además de la colaboración de Tanxugueiras habrá otros artistas invitados, como Alba Faro, cantante en la Orquesta Folk SonDeSeu y en Arxe y voz de Nova Galega de Danza. En los próximos días se anunciarán "máis sorpresas".

El concierto arrancará a las 20:15 horas y las entradas se pueden comprar a través de la página web del artista, xiscofeijoo.com.

Feijóo, profesor de canto en la ETRAD de Vigo desde 1998 y coreógrafo y director de la sección de canto de SonDeSeu, lleva más de treinta años llevando a cabo un incesante trabajo de recuperación etnográfica y colaborando con artistas como Mercedes Peón, Xosé Manuel Budiño, Carlos Núñez, Kepa Junguera o Berrogüetto, entre otros.

Peixe es su primer trabajo en solitario, un disco "preñado da esencia máis fonda da música tradicional vista dende unha mirada contemporánea e interpretada dende a modernidade e dende a visión dun século XXI dominado polas novas tecnoloxías pero onde se respetan e se valoran con emocionante orgullo as orixes e tradicións máis puras e ancestrais".

"'Peixe' fala de todo aquilo que queremos ser e non somos, de aquilo que somos e non desexamos, da aceptación con horizontalidade deixando atrás a reisgnación e tamén de entender que entre nós, ata onde alcanza a mirada, non hai peixeira que nos encerre", destaca el artista.

https://open.spotify.com/album/3yCfQyrFGPE1sk1Th52WvT
¡Síguenos en Facebook!
Vivir