El Español
Vivir
|
Música

Foliada y pantalla gigante en Ribeira para apoyar a Tanxugueiras en su camino a Eurovisión

La Real e Ilustre Cofradía da Dorna invita a acudir a esta foliada con panderetas y otros instrumentos para apoyar a los ribeirenses Aida Tarrío y Fran Sieira en la final del Benidorm Fest
Tanxugueiras y el cartel del evento.
Tanxugueiras y el cartel del evento.

Las Tanxugueiras no estarán solas este sábado en la final del Benidorm Fest: la Real e Ilustre Cofradía da Dorna ha organizado una foliada y colocarán una pantalla gigante en Ribeira -municipio natal de Aida Tarrío y el coreógrafo y bailarín Fran Sieira- para trasladarles su apoyo y seguir su participación.

"Queremos animalas a elas e tamén animar á xente a que veña cunha pandeireta ou con calquera instrumento para cantar, tocar e bailar o que queira", explica a Quincemil la presidenta de la asociación, Sara Sevilla.

La foliada tendrá lugar el propio sábado a las 20:00 horas junto al bar Ventos Vellos y la tapería A Recoveira, en el cruce entre la Rúa de Alcalá Galiano y la Avenida de Rosalía de Castro.

Allí mismo se instalará también una pantalla gigante donde los asistentes podrán seguir en directo la final del Benidorm Fest, en la que Ribeira estará representada por Aida Tarrío y Fran Sieira, quienes se acercaron a la música y el baile tradicionales a través del Grupo de Baile e Música Tradicional Tahúme, que ahora dirige el propio Sieira.

"En principio iamos poñer un proxector, pero ó final vai ser algo máis grande, unha pantalla xigante", detalla la presidenta de la Dorna, quien insiste en que "todo o mundo está invitado" y que el evento se desarrollará "cumplindo coas medidas recomendadas, no lugar máis aberto posible".

Esta iniciativa de la Real e Ilustre Cofradía da Dorna ha sido muy bien recibida en redes sociales. "A acollida está a ser tremenda e a xente está a responder moi ben: cremos que é o lóxico é que apoiemos ás Tanxugueiras e ás dúas persoas de Ribeira que teñen esta oportunidade", prosigue.

Esos sí, en caso de que Tarrío y Sieira viajen a Turín para participar en Eurovisión "fará falta un sitio máis grande". Aunque "parece que está un pouco difícil gañar", estos dos ribeirenses pueden estar seguros de que sus vecinos estarán apoyándolos allá donde vayan.

Vivir