El Español
Treintayseis
Cultura
|
Educación

Las Anpas de Galicia solicitan una reunión con la Consellería para hablar de diversidad

Solicitan un protocolo de actuación que permita que el profesorado pueda atender a los alumnos diagnosticados desde infantil hasta que realicen la ABAU
Aula en una imagen de archivo.
Aula en una imagen de archivo.
Ofrecido por:

La Confederación de Anpas gallegas han solicitado una reunión a la Consellería de Educación. El objetivo es tratar la diversidad en los centros de educación y la atención que reciben los alumnos y alumnas que tienen reconocido el derecho a una atención especial.

En concreto, piden que se establezca un protocolo de actuación para el alumnado diagnosticado. Con él, no sería necesario que las familias tengan que dar información constantemente al profesorado, sino que serviría para todo el proceso educativo, desde infantil hasta la ABAU.

"O alumnado con necesidades educativas ten que estar atendido sempre, e a información que atinxa a esa atención debe precedelo en todo momento, en cada aula, con cada docente, en cada etapa das que teña que pasar dentro do sistema, teña 3 ou 18 anos. Estea aprendendo a ler, ou realizando as ABAU", exponen en un comunicado

Añaden que "da mesma maneira que a información ten que chegar antes que o alumno, tamén haberá que evitar a discrecionalidade de quen pense que ten dereito a cuestionar o que xa está decidido e valorado. A administración debe velar tamén polo cumprimento das súas propias decisións; aquí non hai liberdade de cátedra nin autonomía de centro; o que hai é un dereito superior que é o da atención correcta ao menor que a precisa".

Cultura