El Español
Treintayseis
Cultura

Guadi Galego, Antía Muiño, Uxía y Ugía Pedreira actuarán en A Coruña en el ciclo Coa Nosa Voz

Los conciertos de estas cuatro mujeres se celebrarán en el Teatro Colón los domingos 2, 9, 23 y 30 de junio y las entradas ya están a la venta
Guadi Galego, Antía Muiño, Uxía y Ugía
Pedreira actuarán en el ciclo Coa Nosa Voz,
FotoJet (38)
Guadi Galego, Antía Muiño, Uxía y Ugía Pedreira actuarán en el ciclo Coa Nosa Voz,
Ofrecido por:

ACTUALIZACIÓN: Las entradas para el concierto de Guadi Galego el próximo 2 de junio a las 20:00 horas se agotaron en menos de ocho horas desde su puesta en venta.

Noticia Original

El ciclo de conciertos Coa Nosa Voz, organizado por la Diputación de A Coruña, se celebrará los días 2, 9, 23 y 30 de junio en el Teatro Colón de A Coruña, donde se acogerán las actuaciones de Guadi Galego, Antía Muiño, Uxía y Ugía Pedreira. Así lo anunció esta mañana la diputada de cultura herculina, Natividad González, acompañada de las cuatro artistas que protagonizan el cartel. "Catro voces moi diversas, de diferente procedencia, xeracións, e estéticas, pero todas elas mulleres de referencia no panorama da música galega e nacional", apuntó González.

Las entradas podrán retirarse desde hoy, gratuitamente, en la página web de ataquilla.com. Asimismo, los conciertos se celebrarán durante cuatro domingos y comenzarán el día 2, a las 20:00 horas, con el de Guadi Galego, que presentará su disco Síntese Horizonte; continuarán el 9, también a las 20:00, con el de Uxía y su trabajo Santa liberdade: un soño compartido; el día 23, a las 19:00 horas, con el de A Pedreira y Basal, y finalizarán el día 30 con Antía Muíño, y su último álbum, Carta Aberta.

Este ciclo nace para poner en valor la "canción de autora", "conscientes da calidade que hai nestes últimos anos, que non se corresponde coa cantidade de espazos que hai para exhibila" señaló la diputada. "Queremos visibilizar a canción de autora en galego, celebrar a diversidade, a calidade e o talento de mulleres como elas, que nos enriquecen, nos ensinan e levan a nosa cultura, a nosa lingua e a nosa música por escenarios de todo o mundo", añade.

Guadi Galego realizará un espectáculo pensado para teatros por la luz, la escena y la atención, que requieren "un espazo afectivo e reflexivo". Además, habló de la importancia de que los teatros se abran a la música, agradeciendo a la Diputación este ciclo, que abre espacios como el Colón a los que, "moitas veces é difícil chegar". Y, finalizó, "é importantísimo que un país que se sinte vivo, que ten unha lingua viva, compoña dende a actualidade coas necesidades propias da sociedade".

Por su parte, Uxía se sumó al agradecimiento "por facer un ciclo tan acaido con voces de muller ás que quero e admiro" e se mostró "feliz de participar neste programa interxeracional" y se mostró feliz de participar en este "programa intergeneracional".

Ugía Pedreira apuntó que se trata de un "ciclo necesario, urxente, xusto e importante" cómo "creadoras da nosa vida e obra" y que, además, "promove un relevo xeneracional". En su caso, "antes de saltar a fogueira de San Xoan imos facer un aquelarre, con convidados como Guadi Galego, cun espectáculo único, de comunidade e coreografía social".

Y, por último, Antía Muíño dijo sentirse afortunada ya que "non se ofrecen tanto espazos como o Colón: un templo da cultura e da arte" e tamén "feliz de compartir cartel con elas, mulleres referentes, e de continuar ese camiño que elas abriron".

Cultura