Camiones del Consorcio Provincial de Bomberos de Valencia.
València

Bombers treballen en l'extinció d'un incendi de vegetació a Segart (València)

L'evolució del foc, que s'ha iniciat cap a les 15:12 hores, és positiva i de moment no ha evolucionat a forestal.

Més informació: Macrooperació contra el tràfic de cocaïna: detenen 28 persones entre València, Alacant i Múrcia

Llegir en Català
Publicada

Bombers del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen per tractar d'extingir un incendi declarat esta vesprada en una zona de vegetació del terme municipal de Segart, a la província de València, i l'evolució del foc és positiva.

Segons ha informat el Consorci i arreplega EFE, a les 15:12 hores d'este diumenge s'ha rebut l'avís d'un foc en una zona de vegetació al costat del Camí Murtal de Segart, en l'extrem est de la Calderona.

Al lloc treballen dos unitats terrestres i una helitransportada dels Bombers de la Generalitat, així com dos autobombes, tres mitjans aeris i una dotació més de bombers del Consorci Provincial.


L'evolució de l'incendi és "positiva" i de moment està catalogat com a "incendi de vegetació", sense que haja arribat a ser forestal, segons les fonts.

Notícia en actualització

Estem treballant en l'ampliació d'esta informació. En breu, la redacció d'EL ESPAÑOL els oferirà l'actualització de totes les dades sobre esta notícia.

Per a rebre en el seu telèfon mòbil les notícies d'última hora pot descarregar-se l'aplicació del nostre periòdic per a dispositius iOS i Android, així com subscriure's per a accedir a tots els continguts en exclusiva, rebre les nostres Newsletters i gaudir de la Zona Ñ, només per a subscriptors.