La Guàrdia Civil investiga la troballa d'un cadàver amb signes de violència a l'interior d'un domicili situat en un residencial de Torrevieja.
El cos va ser trobat amb signes de violència, pel que sembla, d'una arma blanca, segons ha pogut saber Europa Press. Ahir mateix, també es va produir una detenció en relació amb la troballa d'este cos, segons fonts pròximes al cas.
Els fets es van produir ahir divendres. Al lloc es van personar agents del quarter de Torrevieja, així com especialistes de Policia Judicial de la Comandància, segons ha avançat Información i ha pogut confirmar Europa Press.
També acudiren els especialistes del Laboratori de Criminalística per a realitzar la inspecció del lloc.
El cos, a més, va ser traslladat a l'Institut de Medicina Legal d'Alacant una vegada es va personar al xalé la comissió judicial i va autoritzar l'alçament del cadàver, d'acord amb la informació publicada.
Notícia en actualització
Estem treballant en l'ampliació d'esta informació. En breu, la redacció d'EL ESPAÑOL els oferirà l'actualització de totes les dades sobre esta notícia.
Per a rebre en el seu telèfon mòbil les notícies d'última hora pot descarregar-se l'aplicació del nostre periòdic per a dispositius iOS i Android, així com subscriure's per a accedir a tots els continguts en exclusiva, rebre les nostres Newsletters i gaudir de la Zona Ñ, només per a subscriptors.
