El Español
Vivir
|
Música

'Seghadoras', así suena el nuevo single de Tanxugueiras

Las pandereteiras publicaron su tema a las 00:00 de la noche de San Juan y ya lleva más de 20.000 reproducciones en Youtube
Tanxugueiras

Coincidiendo con la media noche de San Juan, Tanxugueiras ha lanzado el último single del que será su tercer disco, Seghadoras, acompañado de un potente videoclip protagonizado por Olaia Maneiro, Aida Tarrío y Sabela Maneiro y que ya supera las 20.000 reproducciones en Youtube.

Un tema que aborda uno de los temas fundamentales de su disco, el empoderamiento femenino. "Sega, miña terra, sega", canta el trío utilizando la metáfora de un ritual tradicional del rural como es la labor de las segadoras y también el fuego de San Juan, para dejar atrás todo aquello que no permite avanzar.

"Cada día estamos máis convencidas de falar e cantar sobre o necesario que é ter voz propia e rachar con todo aquelo que non che fai ben. De apostar por ti para avanzar no teu camiño. De ser consciente de quen es e de que as decisións son túas", explican. "Ter a forza e a coraxe para desprenderte do que non suma ás veces non é sinxelo, pero somos quen de facelo. E iso é Seghadoras: ser capaz de ter ferramentas e forza para cortar con todo iso e abrir camiños para a vida. É tamén é unha homenaxe á terra, as nais, ás mulleres que nos pariron e ao apoderamento", apuntan las pandeireteiras.

El tema, que formará parte del tercer disco de Tanxugueiras, se presenta con un videoclip dirigido por Trece Amarillo (Diego M. Barcia y Diego Santaclara) y producido por PlayPlan Cultural, el tándem habitual en el desarrollo de sus trabajos audiovisuales. La pieza cuenta con la presencia de los músicos que acompañan al trío en su gira "Midas": el co-productor Iago Pico (percusión electrónica) e Isaac Palacín (percusión tradicional).

Vivir