El Español
Actualidad
|
Costa da Morte

Muxía (A Coruña) invita a presumir del rural con fotos y critica la sentencia de Marbella

"É unha verdadeira mágoa que haxa persoas que queiran tirar por baixo e desprestixiar o que somos, xente de a pé, con valores e tremendamente felices de nacer e de vivir onde o facemos", asegura el alcalde del municipio
Caldeiras do Castro, en Muxía.
Turismo de Galicia
Caldeiras do Castro, en Muxía.

El Concello de Muxía (A Coruña) lanzó a través de sus redes sociales la campaña Ruralísimo, mediante la cual quiere visibilizar y reivindicar el rural del municipio. La iniciativa surgió como una forma de posicionarse "totalmente en contra" de la decisión de la jueza de Marbella que le retiró la custodia a una madre que vive en la "Galicia profunda", algo que generó una gran polémica.

El municipio anima a todas las personas que quieran participar a unirse a esta protesta virtual mediante el envío de fotos en las que aparezcan presumiendo del rural de Muxía al número de teléfono 696570070. Las imágenes serán publicadas en un álbum de fotos del Facebook del concello el martes 2 de noviembre.

"As persoas que tivemos a sorte de nacer no rural, na Galicia profunda, somos conscientes e valoramos moito o que temos, a nosa esencia. Por iso, vémonos na obriga de alzar a voz contra o que cremos que non é xusto", indicó el alcalde de Muxía, Iago Toba, que añadió: "É unha verdadeira mágoa que haxa persoas que queiran tirar por baixo e desprestixiar o que somos, xente de a pé, con valores e tremendamente felices de nacer e de vivir onde o facemos".

Actualidad