El Español
Actualidad
|
A Coruña

Alternativa dos Veciños de Arteixo (A Coruña) se concentrará para reabrir la pista multideporte

El partido denuncia que hace más de tres meses que el Gobierno Municipal precintó la pista multideporte de Arteixo, debido supuestamente a que la pista presenta deficiencias

Alternativa dos Veciños de Arteixo ha convocado una concentración para el próximo sábado 10 de diciembre a las 12:00 horas, que se llevará a cabo en la calle Río Sil, frente a la Pista Multideporte, para demandar al Gobierno Municipal el arreglo y la reapertura de este espacio deportivo.

El partido denuncia que hace más de tres meses que el Gobierno Municipal precintó la pista multideporte de Arteixo, debido supuestamente a que la pista presentaba deficiencias. Ahora, después de que Alternativa y el vecindario hayan denunciado públicamente esta situación, el Gobierno Municipal anunció que no se volverá a reabrir la citada pista multideporte, ya que van a construir otra al lado del “Central Park de Arteixo” y que el suelo donde se encuentra actualmente la pista va a ser utilizado para crear aparcamientos.

"En Alternativa xa alertamos das intencións que podía ter o goberno municipal tanto co futuro da pista multideporte como do chan sobre o que se sitúa. Este é o primeiro paso para dar outro pelotazo urbanístico, é a habitual estratexia actual do Goberno Municipal", apunta la portavoz del partido, Noelia Martínez. A la vez, argumenta que "o goberno municipal primeiro ensina a patiña e logo cando se calman os ánimos dan o paso definitivo e pretendido desde o inicio, que non é outro que pegar un pelotazo urbanístico para beneficiar a algunha empresa de construcción ligada ao PP".

"Ninguén pode entender que un concello vaia destruir unha pista deportiva para volver a construir outra, igual ou moi similar, a escasos metros da que se pretende destruir por valor de 130.000 euros", critican desde Alternativa, que acusan al concello de Arteixo de "desde fai anos, desviar fondos das arcas municipais cara aos bolsillos duns cantos empresarios, que logo son os mesmos que pagan as campañas electorais do PP de Arteixo", matizó Martínez.

Actualidad